La Fundació “Acció Solidària Contra l’Atur” obre una convocatòria de préstecs extraordinaris a emprenedors o empreses de nova creació.

En què consisteix? Es concedeixen 5 préstecs a emprenedors o empreses de nova creació que presentin un projecte que realitzi, consolidi o ampliï una activitat i que asseguri nous llocs de treball estables i per als quals es necessiti finançament.
L’import dels préstecs serà fins a 30.000 €, sense interessos i amb una devolució lineal de màxim 5 anys.

A qui va dirigit? Els sol · licitants poden ser autònoms o petites i mitjanes empreses amb qualsevol forma jurídica, ja constituïdes o en fase de constitució.

Puc presentar-me? Per poder participar en la convocatòria, s’ha de presentar un projecte i el pla de negoci.

Fins quan tinc temps? Les sol · licituds es tancarà el dia 3 maig 2013 a les 12:00 h.

On puc trobar més informació? Fundació Acció Solidària Contra l’Atur: http://www.acciosolidaria.cat/